hétfő, december 7

Guggolás........

Ma elkezdtük a goblet guggolást. Nagyon kemény gyakorlat már magában is guggolni, de ha egy súly van a mellkasod előtt akkor még nehezebb minden. Nagyon feszül a deréktáji izmok alsó szakasza és vigyázni is kell nagyon hogy jól álljon a hát.
Ma a következőt csinálta a csoport.
  1. Kezdtünk egy kis bemelegítéssel ami főleg a lábra irányult. (de azért természetesen a többi testrész is kapott belőle)
  2. Utána elkezdtük gyakorolni a gobletet. Először csak súly nélkül, majd bellel is.3 vagy 5 ismétléseket csináltunk.A legfontosabb dolgokra helyeztük a hangsúlyt, minthogy hogyan áll a térd, a hát, a lábfejek.
  3. A terheléses időszakban csináltunk 12 kör goblet squat-ot. Körönként álltalában 6 ismétléssel.30 mp on 25 mp off kivitelben.Igen kemény volt....
  4. Utánna csakhogy még mindig kapja a láb a neki kijáró terhelést lett 12 kör kétkezes swing. Körönként álltalában 14 ismétlés. 20 mp on , 20 mp off kivitelben. Végre elkezdtem használni újra a 28-kg-os bellemet. A sérülésem óta nem nagyon volt a kezemben.
  5. A végén csináltunk egy nyújtást ami most szerintem kifejezetten nagyon jól esett mindenkinek.
  6. Az edzés idő kb összesen 1 óra 17 perc volt mindennel egybevéve.
Nem írtam még róla de van még egy kisebb csapat akikkel edzünk. Ők a szegedi Kyokushin Karate Kai tagjai. Nemsokkára róluk is teszek fel egy két érdekességet(képet).

1 megjegyzés:

  1. A legjobb gyakorlatokról maradok le..ilyen nincs..

    VálaszTörlés