vasárnap, május 29

Fegyenc fejlodo kezenallasban tartassal

Ma ujra fegyences nap volt. Mint mar emlitettem az elso honapom a fegyencedzesem alatt inkabb az inak, izuletek erositeserol szol. Kis terhelessel, nagy ismetles szammal, a konyek es a terd koruli kis izmokat, inakat erositem. Es hogy nem erositette azt mar meg a Kettlebell??
Nos nem.Be kellett latnom amikor a falnal vegzett fekvotamasz elso lepese kozben ereztem a terheles eme szamomra uj formajat.
VISZONT!!!
Kezen allasban tartas falhoz tamaszkodva egyre erosebb. Ma mar ugy kivagtam a 2 percet hogy szinte meg se kottyant. Lehet hogy megis ez lesz a kedvencem?:)
A tobbi is szepen erosodik amugy. Erzem hogy a torzsem kivetelesen erosse tehetem, ha tovabb dolgozom a teman. Ma tellt le a 2. het.Meg 2 het es lephetek a 2. szintre a 10-bol. Jeejeee
Addig is Power To Youuuuu!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése