csütörtök, május 26

Fegyenc...

A mai edzes megint fegyenc technika volt.
Nem irom le megint hogy mit csinaltam mert ugyanaz mint amit a mult heten. Ez a masodik het hogy csinalom.Erezheto erosodes ugy gondolom.
Igazabol az elso par honap nem az izmok erositesen dolgozik hanem az izuletek, inake a foszerep.
Turelmesen vegigcsinalom a programot ebben az evben.
Minden egyes fekvotamasz lepest es huzodzkodast es alltalaban minden gyakorlatot extra lasssu kivitelben csinalok, ugy hogy minden mozgas maximalisan koordinalva van.
Minden egyes ismetlesnek tokeletesnek kell lennie.
En meg maximum annyival egeszitettem ki a gyakorlatok kivitelezeset hogy minden egyes ismetlesbe extra feszitest tettem. Ez mar magaban is erositi az izmokat inakat.
Minden egyes edzes fajtaban megvan az ember kedvence. En is igy vagyok ezzel. Nekem a Fegyencedzesben a falnal kezen allas. Most meg csak a 2 perces allast gyakorlom utolso gyakorlatkent.
Pover To You!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése