csütörtök, január 26

Játszótéri edzések

Bár azt ígértem hogy rendszeresen fogom vezetni a blogot, de ennek ellenére mégis csak hiányosra sikerült. Általában amúgy edzek amikor csak tudok. Ma kérdezte a fodrászom hogy hol edzek ilyenkor. Milyen konditeremben. Nos nem teremben edzek egy ideje. A lenti játszótéren vagyok amikor csak tehetem. Minden feltétel adott és nagyon jó a hideg amikor mondjuk egy Kettlebell 300 gyakorlat közben haldoklok :)

Az edzéseimre javarészt jellemző hogy kezdésként csinálok 3 gyakorlatot a Fegyencedzésből szemezgetve. Azért tartom jónak ezt mert segíti a bemelegítést és az ízületek kapnak egy kis előterhelést.
Tegnap egyoldalas felhúzásokat csináltam a 40 kg-os Bellemmel. Ma Kettlebell 300 volt.
Minden nap kitalálok valamit , de sokszor elfelejtem leírni.
Viszont jövő héten ÚJ INDULÓ KETTLEBELL CSOPORT!! NYAMIIIII!!
Már nagyon várom és remélem a jelentkezők is :)

Power To You!! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Norbi!

    Olvastam a bejegyzésed a kinti edzésről és érdeklődnék Te, hogy védekezel a hideg ellen? Én is rendszeresen edzek ott kinn a játszótéren, de amikor már a leheletem is meglátszik az már a határ! :) Öt réteg ruha van felül rajtam, de néha még így is fázom. A hatodikat meg már nem akarom felvenni, mert már az az öt is korlátoz a szabad mozgásban. :) Épp a múltkor mikor kint voltunk az egyik barátommal és csináltuk a fekvőtámasz, húzódzkodás, burpee köröket a végén ösztönösen egymásra néztük, mert a torkunk már igencsak fázott! :) Bár én is elkötelezett híve vagyok a szabad téri edzésnek, de mindent csak okosan! Bár az is könnyen lehet Te erősebb és tökösebb legény vagy nálam! :) Minden estere kíváncsi lennék, hogy Te mennyit, milyen intenzitással és mennyi ruhában ruhában edzel! Kis tapasztalatcsere!

    Bálint...

    VálaszTörlés
  2. Szia Bálint! Nos a hideg ellen még nem készültem semmi kiforrott technikával. Az edzéseimet igyekszem mostanában mininális időre szorítani és ebben még segít is a hideg. Mindazonáltal azt az elvet vallom hogy amikor gyorsan mozgunk vagy keményen megfeszítjük az izmainkat akkor a szívünk minden területre gyorsabban pumpálja a vért és kevés az esély rá hogy megfázzunk. Persze ez csak folyamatos mozgásnál van így. Egyébként érdekesség hogy egy pólót és egy pulóvert szoktam felülre csak felvenni, de amikor keményebben hajtom magam akkor a pulóver is szokott zavarni, legyen akármilyen hideg is. Ez nem a tökösségem, csak egyszerűen szeretem amikor a hideg hűti a felsőtestem.(ennek ellenére még nem fáztam meg így :) ) Az intenzitás kérdésén van a hangsúly amúgy szerintem. Ha keményen és gyorsan lenyomod az edzésed akkor szerintem nincs rá esély hogy megfázz és a hideg sem annyira zavaró. Én általában 20 - 45 percet szoktam lenn edzeni. Ez még szerintem elmegy bármilyen hidegben. Ha kérdésed van még vagy tapasztalattal szolgálnál akkor jöhet :)
    NOrbert

    VálaszTörlés