kedd, február 7

Russian Style

Hétfőn este lementem a játszótérre és a havas közegben edzettem.

Először : - 3 x 6 ismétlés húzódzkodás nagyon lassan és kitartva

Majd : 1 x 9 és 1 x 7 ismétlés falnál kézen állásban nyomás ( itt először el kellett a havat takarítani :) )

Utánna: - 8/8 egylábas guggolás és 9/9 egylábas guggolás úgy hogy felraktam a levegőben lévő lábam egy rúdra

Aztán bele a nagy hóba és csináltam :

5 x 5/5 katonai nyomás , 24 kg KB

Végül még asszem egy kicsit húódzkodtam.



Kedd

Ma pedig kedden lementem délután a nagy hóba és megcsináltam egy orosz gyors de kemény edzést félmeztelenül :

- 10 /10 guggolás és nyomás
- 10/10 clean és nyomás
- 10/10 fej fölött tartás guggolással
- 10/10 szélmalom
- 10/10 snatch

Ezt a 24 kg Bellemmel.

Ennyi volt mára . Videó is készült de még gondolkodok hogy média szereplő leszek e vele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése