csütörtök, február 2

SWING

Ma délután mozogtam egy kicsit. Először a lakásban csináltam egy pár szabad testes gyakorlatot bemelegítésnek:

- 2 x 12 ismétlés teljes híd gyakorlása a földön

- 2 x 15 ismétlés szűk fekvőtámasz nagyon lassan kivitelezve

- 3 x 10 ismétlés nyújtott lábemelés földön fekve nagyon lassan

Ezután felöltöztem és lementem a játszótérre vállamon egy 24 kg-os Kettlebell.
Mivel a csoport a swing nevű gyakorlattal ismerkedik ezért úgy gondoltam én is gyakorolgatok egy kicsit.

12 x 20 mp munka / 20 mp pihenő.

Minden 20 mp alatt csináltam 13 ismétlés swinget. Maradt még egy pár másodpercem de most nem akartam megszakítani magam. Inkább minden swingnél szem magasságig lendítettem a golyót és igyekeztem telljes feszítés mellett dolgozni.Azt hittem hogy nagyon hideg lesz, de nem volt. :) A végén már pólóban edzettem.

Végül a korlátokhoz lépdeltem és ott megcsináltam :

3 x 6 ismétlés nagyon lassú tolódzkodást csak úgy az íze miatt.

Fent a szobában pedig nyújtottam ......

Viszont tönkre ment a kedvenc fülhallgatóm .......brrrrrrrr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése