szombat, április 7

Tegnapi max erő

Tegnap levittem a 40 kg-os bellem és gyakorolgattam vele egy kicsit. Lett egy vicces videó is így ezzel kezdeném :)
Ezután viszont  jobb kézzel egymás után 2 ismétlést is csináltam egyszerre  ( még ha nem is lett szabályos a végrehajtás a másodiknál :) )

Mostanában az erőm egész szépen alakul. Már 5 hónapja nyomom a harcosok étrendjét és remek hatása van az edzésemre. A 32 kg-os Bellem állandó vendég lett míg régen a 28-as volt használatban néha. Most viszont mindent csinálok a 32 kg-ossal. Jeejeee
Összesen kb olyan 18- 20 nyomást csinálhattam a 40 -essel. És ezen kívül még csináltam 50 ismétlés gobblet guggolást is.
Barbi mostanában állandó társam, fanatikus módon ráhangolódott az edzésre. Íme a gyakorlása :
 Van mit csiszolni a nyomásain de nagyon szépen halad és nagyon gyorsan tanul :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése