csütörtök, április 12

Warrior Diet hatásai

Ebben a cikkben igyekszem összefoglalni az elmúlt 5 hónap étrendjének tanulságait. Kb 5 hónapja kezdtem el a harcosok étrendjét. Reggelente egészen ebédig csak frissen készített zöldség és gyümölcs leveket iszok. Aztán  délután nyers magvak. Este pedig saláta kezdésnek. Minél változatosabban előállítva. Utánna rögtön hús nagyon nagy mennyiségben. Aztán valami kevés köret. Állandó vendégem az étrendben egy két pohár bor :) Egy kis étcsoki és majd elfelejtettem hogy délután még aszalt gyümölcsök .....
Telljesen tartható a dolog. Igazából abszolút hozzászoktam.
Az edzéshez kötődően azt tudom mondani, hogy az elmúlt időszakban elkezdtem aktívan használni a 32 kg -s bellem és a 40 kg-os bellemmel is szép nyomásokat csinálok. Minden nagyot fejlődtem. Pedig nap közben alíg eszem. Ez hogy lehet?
Megmondom őszintén hogy nem tudom. Sokan támadják a neten ezt a kajálási stílust, mert azt mondják hogy nem tudományos tényeken alapszik. Na és ? Engem nem érdekel. Jól érzem magam tőle és ez a lényeg. Ha elhíztam volna akkor valószínű hogy mostanra már beláttam volna hogy rossz és felesleges az egész. De egyre jobban tetszik :)

Ma pld a következőt edzettem, bocsánat gyakoroltam :

10 x 10 Gobblet guggolás. 32 kg KB

5 x 5/5 váltott lábú kitörés 32 kg KB


Nem sok de éppen elég hogy gyakorolni tudjak.

Nos ennyi mára :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése