kedd, november 3

Lassú javulás

Lassan elkezdett javulni a jobb vállam. Egy figyelmetlen pillanatomban nagyon csúnya sérülést szereztem ami nehezen javul. De már képes vagyok lassú és óvatos mozdulatokra. Nem először van sérülésem, és lehet hogy nem is ez az utolsó életem során. Minden sérülés vagy baleset alkalmával megfogadom hogy sokkal körültekintőbben fogok ezentúl edzeni a jövőben. És úgy lesz? Természetesen nem. Amint megerősödik a sérült testrészem már nyomom is ezerrel tovább. Csak azért írtam le ezt most ide neked kedves olvasóm hogy még ha nem is hallgatsz rám és a saját fejed után mész is akkor is legalább egy percre gondolj át minden felesleges és veszélyes mozdulatot amit tenni kívánsz az edzéseid során. Hidd el később nagyon bánnni fogod.Nekem elhiheted.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése