vasárnap, március 27

Reloooooad!!!!

Kicsit megváltoztattam a blog arculatát és még egy kicsit meg is fogom. Kb 3 hete nem edzek ,,rendesen". Nem. Nem. Semmi sérülés hála istennek.
Történtek változások az életemben amikre egész egyszerűen így reagáltam.
Az elmúlt egy hetet pedig már tudatosan nem edzettem. Hogy most mi lesz?? :) Semmi.Edzek tovább:)

Úgy döntöttem hogy először is a mai naptól kezdve minden nap a héten átveszek egy alapgyakorlatot Kettlebellel.
Ezt egy ideig így gyakorolgatom. Amúgy is már csak másfél hónapot vagyok itt Magyarországon.Így mielőtt elhagynám az édes anyaföldet úgy akarom azt tenni hogy minden rendbe van az alapokkal.
Egy nagy durranásra készülök ami fel emészti az egész évemet. Majd csak Decemberben lesz vége. Addigra remélem sikerül minden amit elterveztem.
Majd igyekszem külföldöl is vezetni a blogot. Ez alap:)

Nos a mai nappal elkezdett gyakorlás: SWING Mi más lehetne:)
Hát mit mondjak....ki kellett nyitnom az ablakot:)

-160 ism kétkezes Swing 24 kg KB Max feszítés és súly az arcvonal előtt

-5 x 70 mp on / 60 mp off magas híd tartás

- nyújtás

Holnap TGU gyakorlás. Hmmmmmmm

Erőt a népnek................(kiki)

5 megjegyzés:

  1. Te Norbi.
    Nemáhogy Afganisztán...tudtommal Németországban készítik elő Azokat a Fijukat...
    izé...aggódjunk?

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Azt látod, hogy olvashatatlan így a blog? Vagy állíts be egy hátteret a betűknek, vagy a színét változtasd meg, vagy cseréld le a hátteret. Most csak úgy tudom elolvasni, amit írtál, hogy kijelölöm.
    Hajrá az edzésekkel!
    Ricsi

    VálaszTörlés
  3. Így van.Németországban készülünk fel, de azért aggódni nem kell.Rossz pénz nem vész el:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Ricsi!!Megváltoztatom:)Kössz hogy szóltál:)

    VálaszTörlés