csütörtök, március 31

Napsütés....Laktanya.....Kihagyhatatlan....

Hogy milyen volt a mai edzés??
17:30-körül az ágyamban lazultam munka után és lazábbnál lazább zenékre merengtem magamban az élet nagy dolgain. Kint az erkélyen úgy sütött a nap hogy a sugarak mint megannyi lézer fény nyaldosták az ágyam előtti polcokat.
Gondolkodtam hogy este milyen gyakorlatokkal gyakoroljak.
Valahogy úgy voltam vele hogy miért várnék estig.Süt a nap és álmos sem vagyok.Se fáradt.
Így összepakoltam az edzőtáskám. Felvettem egy Baseball sapkát(természetesen RKC-st) és usgyi be a laktanyába.
Csak egy Bellért mentem fel az épületünkbe.
Utána le a pályára, bemelegítés és...........

Gyakorlás: 24 kg KB - 20 x 15 on/15 off Snatch. 7 ismétlésekkel
Nem lett volna értelme tovább folytatnom mert a technikám a végére nem volt az igazi. Ebből is látszik hogy gyakorolnom kell még.....

Utána futottam 6 kört a pályán csak úgy mert kedvem volt hozzá. Lenyújtottam és irány haza.
Kezdek visszarázódni...De azért csak lassan nyomom a gázt....Igyekszem vigyázni a kasznira..Érted:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése