szerda, április 27

1000 snatch és mezitláb futás

Kedves naplóm:)- kezdeném ha ez egy napló lenne:)
De nem az. Így felejtsd el:)

Az elmúlt időszakban Németországban voltam. Minden nap edzettem. Kivittem magammal egy 24kg os Bellt.
Úgy döntöttem már az elején hogy egyetlen egy gyakorlatra fogok csak koncentrálni.
SNATCH

Az egy hét alatt megcsináltam több mint 1000 snatch ismétlést. Azaz 5 nap alatt. Minden nap csináltam 200 ismétlést. Minden nap más más felbontásban. Valamikor két 5 perces snatch teszt egymást után.Valamikor csak 5-ösével szép komótosan. Valamikor pedig 20-asával.
Mindegyik edzés másként viselt meg. Még ha ugyanazt a gyakorlatot is csináltam.
Sok mindenre rájöttem 5 nap alatt a gyakorlatot illetően. Sajnos nem arra derült fény hogy milyen tökéletes is a mozgásom.....
Persze ezek mellett volt még más edzés is. Kipróbáltam például a falnál kezen állásban ,,henyélést". Két perc is igen szép eredmény. Pláne egymás után 3-szor.
Most már nem sok ideig vagyok itthon. Külföldre távozok 7 hónapra. Remélem hogy a blogom tudom majd vezetni. Mert edzeni RENGETEGET FOGOKKKKKKK!!
Azt elárulhatom hogy a sivatagba megyek és szélsőséges viszonyok között fogok edzeni.Ettől azt remélem hogy jelentős változás áll be az állóképességem területén .
Ja igen még egy dolog.
Tegnap elmentem futni Szabolcs megyében egy foci pályára. Nem nagy szám? Hát nem. De ha azt mondom hogy mezítláb csináltam? Mert így történt. Már régóta érdekelt hogy milyen lehet mezítláb futni. A pálya sajnos kritikus állapotban van és olyan szúrós és köves volt hogy néha fura fejeket láthattak a helyiek tőlem.
Viszont érdekes volt hogy minden érzékszervem maxra kiélesedett ahogy arra vártam minden egyes pillanatban hogy jön valami szúrós fájdalom.
És futni is teljesen más. Érdemes kipróbálni hogy elődeink hogyan futottak a kajáért:)
Power To You!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése