hétfő, április 11

Mint az oviban....játszottam



Szombat

A mai nap edzés nélkül telt el....de nem bánom:)

Vasárnap

A mai napnak szorosan köze van a tegnapihoz:)

Hétfő
Na jó, elég lesz a lustálkodásból- gondoltam. Bár nem estére terveztem az edzést, de mégis az lett belőle hogy lementem olyan 8 körül az előttünk lévő játszótérre.
Szeretek játszótereken edzeni.(biztos valami gyerekkori dolog üthet vissza)

Na szóval megbirkóztam a lent ülők figyelmével és elkezdtem a bemelegítést....

- 20 x 20 on/20 off kétkezes swing. Körönként 14 swing. Csakis robbanékonyan, ahogy még anno tanultam.

- átmásztam egy tolótzkodóra(gőzöm sincs hogy a gyerekek mit csinálhatnak rajta:) )
5 tolódzkodás majd végig a rúdon és a végén újra 5 tolódzkodás. Ebből lenyomtam 3 kört.

- és végül egy kis robbanékony erőőőőő: - odaálltam háttal a homokozónak és a 24 kg -os Bellem áthajítottam a fejem felett amilyen erővel csak tudtam. Ezt megcsináltam 10 -szer.
Érdekes hogy a lábaim hogy reagáltak erre a mozgásra.........

Lenyújtottam a fűben , a sötétben(titkon remélve hogy nem fekszek egy kutya......-ba.)

És végül felmásztam az 5.-re mindenféle fiú és lány kereszttüzén áthaladva amikor is elmentem mellettük. Elvégre is : - Ki hallott már olyat hogy egy fiú este egy vasgolyót hajigáljon a homokozóban:)

Jó éjt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése