csütörtök, november 3

Eltellt 2 hónap

Egy nagyon hosszú időszak kimaradt most az életemből ami az edzéseket illeti. Nem sérültem le( már ha a betegségemet nem annak lehet nevezni). Szóval el telt 2 hónap és igyekeztem és igyekszek még mindig gyógyulgatni. A bal szememnél hirtelen bekövetkezett látásromlás lett észrevehető és emiatt igyekeztem minél kevésbé terhelni a testem. Mostanra több mint 50%-ot javult a látásom és az orvosok még ezen felül is bíztatnak.
Viszont ma felébredt ,,téli" álmából a testem és csináltam egy rövid kis átmozgatást a teljesség igénye nélkül.
Úgy gondolom hogy nem az elszeparált élet a megoldás a gyógyulásra, hanem a visszatérés a normális kerékvágásba.

Mai mocorgásos átmozgatás:

- 3 x 10 Teljes híd

- 2 x 20 Fél fekvőtámasz

- 3 x 10 egyenes lábemelés fekve

- 6 x 10 Deadlift , 24 kg KB

Nyújtás

Igyekeztem tényleg csak átmozgatni magam hogy minél hamarabb felkészüljön a testem a későbbi terhelésekre.
Úgy gondolom hogy a nehéz és megterhelő edzések amik az idegrendszert is megviselik, megfelelő előkészületeket igényelnek.Hát legyen...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése