csütörtök, október 1

Futás - guggolás - kiegészítők

Ma bent edzettem a munkahelyemen.(persze amikor volt egy kis szabadidőm).Kezdésnek volt 6 kör futás a futópályán. Ezt kineveztem bemelegítésnek. Utánna a következőt csináltam:
  1. 12x10 db gobblet guggolás(nem volt időmérőm így csak érzésre csináltam)24 kg-os bellel
  2. Egylábas guggoló pistol 4x2 oldalanként 16 kg-os súllyal
  3. háton fekvés kiinduló helyzet-utánna fej mögött a földön a bell-majd utánna bell felemel , előre hoz és felülés -felállás-felugrás-majd vissza lefekvés és súly fej mögé. Ebből 4 kör.(az utolsó 24 kg-os bellel) a többi a 16-ossal
  4. végül egy kis bottom up simán tartva 30 mp on -30 mp off kivitelben(kb 4 kör) Az utolsó a 24 kg-ossal
  5. Nyujtás
  6. Usgyi dolgozni
Még mindíg papírmunkákat intézek és kicsit elmaradtam azokkal a dolgokkal amiket szerettem volna a most induló csoportos edzésekkel kapcsolatban megcsinálni. A hét első felében még éreztem a lenületet, de mostanra kezd kicsit elveszni. Na lehet hogy ma korán lefekszek hátha jön valahonnan egy kis engergia löket..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése