csütörtök, október 22

Megjött a 40-es!!!!!

Ma megjött végre a 40 kg-os bellem. Már ott van a szertárban összeláncolva szépen a többiekkel.:)Ki is próbáltam a nagy öröm hatására.Csináltam vele egy kis edzést: -
  1. egy Tgu bal kézzel, majd egy jobb kézzel(és ebből volt 4 kör)
  2. Utánna a 32-essel 3 bal kézzel és 3 jobb kézzel egyszerre(ebből volt 4 vagy 5 kör)
  3. Utánna a 20-assal 4 bal kézzel és 4 jobb kézzel(ebből volt 2 vagy 3 kör)
Utánna akartam még snatchelni egy kicsit, ezért csináltam a 32-essel 3 bal kezes és 3 jobb kezes snatchet-ebből volt kb 7 kör.
Ma a 2-es csoport edzett és elég sok TGU volt benne.Miután már jól megizzadt a csoport rátértünk a swingre.
Tehát:- 10 kör swing Tabata protokol rendszerben: 20 mp on-10 mp off.Nagyon szépen végignyomták és ez tetszik nekem:)
Utánna csináltunk 4 x1 perc bordásfalon lógást ami úgy gondolom nagyon erősíti a fogást és az alkart.De hát mind a swinghez mind más gyakorlatokhoz nagyon nagyon erős fogás kell.
Nos ez volt a hétre. Holnap elutazom ezért legközelebb csak Hétfőn frissítem a blogot. Jó hétvégét és jó lazulást kívánok mind a két csoport minden tagjának.Power To You Kiki és véged van!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése