péntek, október 30

Zárás....

Nos véget ért az első hónap mind a két csoportnak.Sokat erősödtek amit szerintem magukon is észrevettek a csoportok tagjai.Lassan meg is indultak a Kettlebell golyók rendelései ami azt jelenti, hogy megkezdődött az elkerülhetetlen vasmérgezés....:)Megtanultuk a swing és a török felállás egyes fajtáit.Illetve megismerkedtünk velük.Azért javítom ki megismerkedésre a mondatot, mert aki jár edzésekre az tudja hogy olyan hogy tökéletesen megtanulni és alkalmazni ..............Nos igen nehéz. Jövéhéten úgy tervezem hogy elkezdjük egy nagyon hasznos gyakorlat elsajátítását a Clean-t. Sok gyakorlat ezzel indulhat és fontos lesz hogy mindenki nagyon igyekezzen hogy beleégesse magába a gyakorlat elemeit. Úgy tűnik hogy most nem várt okok miatt nem tudok a csoportokkal együtt edzeni, ami kicsit elszomorít, de igyekszem ,,megoldani " a dolgot. Ma ha minden igaz megkapom az anyagot a Szerdai edzésünkről és felteszem a videót/fényképeket.Power To You!!!

4 megjegyzés:

  1. T. Norbi! (Sparta Maximus)

    A blogot olvasva úgy gondoltam, hogy jól jöhet némi visszajelzés az eddig eltelt egy hónap után az első "gladiátor képző" csoportod tagjától.
    A személyes tapasztalatom alapján maximálisan elégedett vagyok azzal amit a kettlebell és az általad vezetett edzések nyújtanak nekem. Nagyon tetszik a jól felépített programod, ami az erőnlét növelése melett megfelelően hangsúlyozza a nyújtás fontosságát is.
    Aki lemaradt az október 05-i kezdésről az nagyon figyelje, hogy mikor indul a következő turnus!!!
    Az edzőtársaimat pedig bátorítani szeretném, hogy személyes tapasztalatukat osszák meg ezen az oldalon.
    "Kettlebell is simple like a AK-47!"

    H Gábor

    VálaszTörlés
  2. T. Norbi! (Sparta Maximus)

    Az eltelt egy hónap után úgy gondoltam, hogy jól jöhet némi visszajelzés a "gladiátor képző" csoport egyik tagjától.
    Én maximálisan elégedett vagyok azzal amit kettlebell és az általad vezetett edzések adnak nekem.
    Nagyon jónak tartom, hogy az erőnlét fejlesztése mellett a nyújtás is nagy hangsúlyt kap. A magam részéről csak pozitív változásokat tapasztalok.
    Nagyon fontos a gyakorlatok precíz végrehajtása, amit szerintem csak az edzéseken és nem oktató filmek alapján lehet elsajátítani.
    Aki úgy olvassa ezt a hozzászólást, hogy még nem próbálta ki a Kettlebell-t, annak azt javaslom, hogy csatlakozzon a következő induló csoporthoz. Akikkel együtt edzek azoknak javaslom, hogy osszák meg személyes tapasztalataikat ezen a fórumon.
    "Kettlebell is simple like a AK-47."

    H.Gábor

    VálaszTörlés
  3. Norbi

    Csak, h tudd UTÁLUNK!

    Bandi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az észrevételeket és természetesen power to you!!!!

    VálaszTörlés