hétfő, október 19

Török felállás.....gyakorold.....gyakorolddd!!!!!

Ma elkezdtük a kedvenc gyakorlatom tanulását. Hétfőn lévén az egyes csoporttal indult a hét, de voltak akik a múlt heti elmaradt edzés miatt a 2-es csoporttból is megjelentek. És persze az ellenkezője is. VOLTAK AKIK NEM JÖTTEK EL!!!!!Bizony ez nagyon rossz dolog mert mint már annyiszor említettem nagyon fontos a rendszeresség. Hisz minden gyakorlat szintte egymásra épül. MInden gyakorlatnál ott a csípő és a farizmok és comb feszítése.......
Miután bemelegített a csapat elkezdtük a török gyakorlását. Egészen elmenntünk a 7. elemig amikor már felmész híd tartásba és onnan vissza. Látszott hogy új még ez a fajta mozgás forma a srácoknak és lányoknak ezért úgy találtam hogy elég is lesz mára eddig az elemig. A török után visszakapták a swingüket a srácok/lányok és nyomtunk is egy kemény 12 körös váltott kezes/egykezes/ kétkezes swing menetet. Itt én is bekapcsolódtam egy 28 kg-ossal mert sajna előtte kimaradt az edzésem amit meg akarttam csinálni. A 12 kör után pedig csináltunk 3 x 50 db ablaktörlő gyakorlatot. Aki úgy éreztte az csináhatott 30-akat is. Egészen kemény kis edzés sikeredett ebből a maiból és már már kezdem úgy érezni hogy nagyon szépen halad ez a csoport. Ha tehetném akkor elővennék egy videófelvételt és megmutatnám nekik hogy milyen volt az első edzésük. Mennyire megterhelő volt. De most már tisztán és világosan látszik, hogy ráléptek a fejlődés útjára. Csak így tovább. És természetesen ne felejtsétek el, ez nem az én érdemem: EZT TI CSINÁLJÁTOK SAJÁT MAGATOKKAL!:) Bár kicsit fáradt voltam a hétvége miatt az edzés előtt de a végére egészen felvillanyozódtam. A háború még csak most kezdődik!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése