kedd, február 16

Hátedzés katonai segítséggel.......



Ma kicsit több időt fordítottunk a hát edzésére.Persze teljes testes edzés volt a mai is, de azért a hát izmaié volt a főszerep.
Lássuk:
  • Bemelegítés ízületi átmozgatással
  • Bemelegítés célzottan katonai nyomásokkal egy lábon kis sullyal
  • egy sorozat katonai nyomás bal lábon bal kézzel 24 kg-al/egy sorozat jobb lábon jobb kézzel/5 ismétlés oldalanként
  • ...............................
  • ..............................
  • ..............................Összesen 8x5 katonai nyomás egylábon(a munkaidő 35 mp volt, pihenő 20 mp)
Ezután egy komplexebb crossfites feladat következett:
  • Első állomás: 10 előre gördülés dupla haskerékkel
  • Második állomás: egy mászó kötél alá feküdni és egyenes törzzsel felhúzni az egyenes feszített testet 8-szor
  • Harmadik állomás: Egy 24 kg-os Bellel fűrészgyakorlat/oldalanként 6 húzás
  • Negyedik állomás: Gyűrűn 8 db húzódzkodás(amíg le nem szakadt :) )
  • Ötödik állomás: Katonai nyomás (két lábon :) ) 3 ismétlés oldalanként(24 kg )
  • Hatodik állomás: Plank tartás addig amíg az előtted lévő társad nem halad tovább
  • Hetedik állomás: Háton fekve, majd oldalra fordulva súly beengedése a hát mögé a lapockához/ 5 ismétlés oldalanként (20 kg)
És ebből volt 4 kör. Leginkább a széles hátizmok voltak most dolgoztatva. De ez is kell. Sőt éreztette hogy kicsit elhanyagoltam őt:) A 24 kg -os Bell az rám vonatkozott a végrehajtásoknál és J. János is ezzel nyomult. Edzés végén lenyomtam a szokásos protein turmixomat és irány haza. Már a buszon kigondoltam hogy mit fogok főzni ha hazaérek.

Chilis Bab

60 dkg darált Marhahús
egy nagy fej lilahagyma
20 dkg Baconszalonna(az a fajta amit lehet fóliázva kapni és nagy vékony szeletekben van)
1 doboz Chilis bab konzerv
1 doboz Kidney bab konzerv
pár szelet csípős kolbász
bors
delikát

Miután elkészült pirítottam fehér kenyeret és az lett a köret hozzá:):):)Szóval most itt ülök a gép előtt és hasam nagyra puffadva. Olyan jóízűen ettem hogy alig tudtam abbahagyni. Kb négy személy részére készült de én eszem meg mind!!!!!!!!Ritkán vétkezem így este 8 körül de ez most jól esett.
Power To You!!
U.i.: Ne egyetek ilyen ételeket este mert az lesz veletek ami fennt a képen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése