hétfő, március 29

Összefoglaló

Az elmúlt napokat szeretném egy pár szóban összefoglalni. Ha mégis hosszabbra sikeredne a történet akkor már előre is elnézést az elnyújtott elbeszélésekért.
A múlt héten írtam hogy meggyógyult a vállam és hogy milyen happy minden. Aztán elkezdtem edzeni is megint jöttek a fájdalmak. Nos nem a gyógyulás volt amit éreztem csupán a puszta szele.
Hétvégére már megint éreztem hogy a vállfájdalmak fokozatosan erősödnek.Pffff remek..-gondoltam.
A hétvégém Kikim társaságában telt, de még ő sem tudott segíteni:)
Vasárnap délutánra egy kedves ismerősöm Sz. Zoltán megígérte hogy elfuvaroz minket egy ismerőséhez aki ,,MASSZŐR".
Nos igen fontos hogy ki kellett emelnem a masszőr szót mert egyáltalán nem ezt a szót használnám főhősünkre.El is indultunk és meg is érkeztünk a tisztelt úriemberhez aki kedvesen be is tessékelt minket háza ,,masszőrszobájába".
Sz. Zoltán már előre említette nekem hogy nem mondott semmit a sérülésemről a vendéglátónknak.
Pillanatok alatt egy régi kórházi ágyon voltam alsógatyában.Semmi füstölő és varázslatos kütyü.
Már amikor elkezdett beszélni G. Zoltán (masszőrünk) akkor tudtam hogy van remény még a vállam helyrehozására.
Egy órát töltöttem kb. el az ágyon és mire felkeltem a vállam fájdalmai azonnal elmúltak. Hozzáteszem mára sincs fájdalom pedig ma megmérettettem egy kicsit.
Nem tudom elmondani hogy mit csinált a vendéglátónk a testemmel azon az ágyon, és igazából nem is akarom. Semmi értelme nincs addig amíg ki nem próbáltad. Igazából úgy vagyok vele hogy nem is akarok beszélni olyan emberrel erről aki már most kinevet.
Ja azt még hozzá kell tennem hogy G. Zoltán az egész testemet ,,szerelte" meg, mint egy autószerelő. És hogy mi volt a fizetség? =1500 ft.
Több mint 3 hónapja tart a fájdalmam és ki sem akarom számolni hogy mennyi pénzt és időt áldoztam eddig rá. Több évig járhatnék G. Zoltánhoz abból a pénzből.ÉS FOGOK IS!!!!!!!!!!
Nos ma felutaztam Budapestre mert meg kellett ejtenem az éves fizikai felmérőmet.
Nem titkolt szándékom volt hogy minden kategóriára nézve megcsinálom a maximális pontszámot ami 360 pont.
Eredmény : - Futás: 3200 m /13:42
-Húzódzkodás 20 ismétlés
-felülés/ 90 ismétlés (2 perc alatt)
Összesen 360 azaz maximum pont.
Mivel már átestem a 25 év feletti kategóriába(egy pár éve :) ) ezért igyekeztem hogy a 25 év alatti kategóriában is 360-at érjen a pontszámom. És meglett.
NAGYON FONTOS HOZZÁTENNEM HOGY SOHA NEM GYAKOROLTAM SEM A FUTÁST(SŐT NEM IS FUTOTTAM AZ ELMÚLT EGY ÉVBEN CSAK A TESIÓRÁKON, AMI NAGYON NAGYON KEVÉS VOLT)SEM A HÚZÓDZKODÁST, SEM A FELÜLÉST!!!!!!!!!
A válaszom = RKCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!
Végezetül ha bármi bajod van és már nem tudsz rajta segíteni,szólj és adok egy telefonszámot.
Power To You!!

3 megjegyzés:

  1. Az igen! Gratula a felmérődhöz, ez a masszázs-dolog pedig elgondolkodtató.
    Lehet, hogy kérek majd telefonszámot :)

    VálaszTörlés
  2. Bármikor megadom a telefonszámot Juci:) Nagyon durva az emberünk. Leesne az állad. Olyan mintha ő lenne a testgyógyítás Pavele:):)

    VálaszTörlés
  3. Akkor kérem szépen a telefonszámot.
    Ha ide írod, úgy is megtalálom, de ha titkos vagy ilyesmi, akkor emailben esetleg...?
    lantosjudit@kettlebell.hu

    Nekem is van egy kis térdproblémám, de az semmi - viszont van olyan áldozatom, akinél az én tudományom bizony végetért, és nagyon ráférne a srácra egy komolyabb szétszerelés-összerakás. Keresem a lehetőségeket.

    VálaszTörlés