szombat, május 29

1000 x 28

Megcsináltuk mintegy zárásként az 1000 swinget, RKC honfitársainkhoz igazodva.Aki egy kicsit figyelemmel kíséri néha a blogom az tudhatja, hogy több mint egy hónapja a Bakonyban töltöm az időm, illetve itt dolgozom.
De nem töltöttem feleslegesen az időm itt sem, és fontos szerepet kapott az edzés a mindennapokban.
Elég sokat javult a snatch-elésem (mármint most csak ismétlésszámokról beszélek)Rájöttem hogy mekkora marha vagyok ha azt képzelem hogy a swingem jó úgy ahogy azt hiszem hogy jó.....
Elkezdtem a Crossfit gyakorlását.Sokat fejlődtem a Katonai nyomásnál.........Egyik célom az volt még hogy a 28 kg -os Bellemet is jó érzéssel tudjam használni.És persze egylábas guggolás és egykezes fekvőtámasz terén is fejlődni akartam.Talán ez a kettő az amit csak egyszer vagy kétszer gyakoroltam.
1000 swing: 53 sec 20mp( 28 kg-os Bell)
Örültem neki nagyon.Segített megérteni hogy a mély hátizmaim és a deréktáji izmaim mennyire fontos részei a testemnek.Még ha néha hanyagolva is vannak/voltak.
Ha most a jövő héten hazamegyek(mert hazamegyek juhééé) akkor terveim között szerepel, hogy vegyek egy két edzéshez elengedhetetlen felszerelést.
Pld: kétkezes rúd tárcsával, gravitációs csizma, medicinlabda, aqua bag.
És persze szervezem lassan az új csoportokat is:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése