szombat, május 22

Pihenő

Ma pihenőt tartottam.Nem is voltam toppon az az igazság egy két személyes dolgaim miatt.De szerencsére megoldottam/tuk azokat is estére. Ma felmentem a Bakony sűrű erdejébe sétálni.Mindenféle vaddal találkoztunk és hamarosan teszek fel képeket is. Jó volt kicsit szellőztetni a fejem, bár arra is rá kellett jönnöm, hogy ha gondjaid vannak akkor azokat csak a gondok megoldásával és nem a mellőzésével/helyettesítésével tudod orvosolni
Még egy másfél hetet leszek itt fent a Bakonyi rengetegben és utána irány haza.Mindenesetre az edzés nagyon jól megy és a tervek amiket terveztem erre a Bakonyi hónapra úgy látom hogy menni fognak.Tegnap sikerült először 120-at snatchelnem súly lerakás nélkül az 5 perces tesztem során......jeeejeee(bár egy pár másodperccel túlszaladtam de a súly lerakás nélkülön van most a hangsúly.:)Power To You Kiki!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése