szombat, május 1

Max erő növelés

Ma haladókkal nyomtuk az erdő mélyén. Fák , fű, és rengeteg szúnyog!!
Na de nézzük mit sikerült edzeni.:-

-Bemelegítés a szokásos módon:)

- Pincér nyomás bal 1 - jobb 1 (20 kg-os Bellel én)
-...................................................................................
........
-egészen addig amíg nem mentünk fel 5 ismétlésig
Ezt még gyakorolnom kell mert éreztem hogy a 24-essel azért küszködtem volna.....

- Katonai nyomás 4 ismétlés oldalanként(körönként)Volt 12 kör. Egy kör 24 mp munka.
Én megint a 28-asomat használtam.

-Egylábas guggolások gyakorlása, majd 3 -3 szabályos egylábas guggolás oldalanként.Végül pedig egy -egy guggolás 20 kg-os Bellel.Nem vittük túlzásba hogy még maradjon erő.:)

- Gobblet guggolás 10 kör. Körönként 8 ismétlés. Az utolsó körben 10 ismétlés.Az időre most nem emlékszem.

- Talppal felfelé tartás 30 mp munka és 30 mp pihi- ebből volt 4 kör

- Végül mindenféle hasgyakorlat Bellel

Ez egy jó kis erőedzés volt és érzem hogy fejlődök napról napra. Jó úton haladok.Jeejeee

Kikinek pedig kitartás:)

Power To You!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése