csütörtök, április 22

Erőblokk


A mai edzés a maximális feszítés és max erő növelés keretei között zajlott.
Bent tartottuk az edzést a Laktanyában a sportkombinát mellett a jó kis zöld fűben.Ma úgy döntöttem hogy rég nem látott ellenfelem a 28-as bellemet viszem le. Van még egy rég nem látott ellenfelem a 40-es Bell de azt a csatát még egy pár hónappal eltolom. 4-en voltunk akik megjelentünk a harctéren. Kezdésnek bemelegítettünk a szokásos ízületi átmozgatással, majd a következő gyakorlatsor következett.:

Bal kéz 4 Military Press-Jobb kéz 4 Military Presss...........ebből volt ha jól számoltam 6 kör.

Teljes feszítésre koncentráltam és az időt is úgy állítottam be hogy maradjon idő a pihenésre most.40 mp munka idő és 40 mp pihenőidő. Ez elég bőséges idő volt a pihenésre és lehetett koncentrálni a maximális izom összehúzódásra.

Goblet Squat(guggolás) 10 vagy 12 kör. Körönként 6 ismétlés. Ugyanannyi volt az idő elosztás és megint csak figyeltem a teljes feszítésre és a feljövő szakasz dinamizmusára.

Bal kéz 5 Clean -Jobb kéz 5 Clean. Ebből volt 7 sorozat. 20 mp munka 20 mp pihi. Ennél a gyakorlatnál a technikára figyeltem és arra hogy a könyököm folyamatosan leszorítva legyen az oldalamhoz.

Végül volt egy gyakorlat fekvő helyzetből való ülésbe gurulás és felugrás sullyal a kézben. Ennél a gyakorlatnál a 28 -as Bell igazi kihívás azért.Volt belőle 3-majd 5- majd-7-majd 8- majd 9-majd pedig 10 ismétlés.Fincsi volt...........
Végül nyújtás lazítás és a súlyok visszacipelése az ideiglenes szálláshelyükre.
A mai edzés bár nem volt lihegős csak fárasztó, de nagyon jónak találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése