hétfő, április 19

Végső VO2max


Ma volt az utolsó edzés a kezdő csoporttal. Megint véget ért egy 3 hónapos kurzus és megint véget ért egy időszak.
Vo2max= 40 x 15 mp munka, 15 mp pihenő.(körönként 6 snatch)= 240 snatch
Én a 24 -es Bellemmel, a többiek 20-assal.(nagy örömömre :) )
Most jobban ment mint a multkor.Jobban figyeltem a légzésre. Sokat segít....
Lassan megpróbálom a 7 ismétlést körönként.Itt lesz az ideje.
Utána csináltunk egy pár kör tolódzkodást a gyűrűmön. Én 8 ismétlésig mentem fel, a többiek érzés szintig.
Nyújtottunk a végén.
Kicsit másképp képzeltem el ennek a csoportnak a záró edzését és sajnálom hogy így megkopott a csapat.Bár a haladóknál is szép számmal kerülik az edzést...Ejnye.
Felteszek egy képet a hétvégi Kisteleki edzésről.Nagyon jól sikerült.Remélem lesz még folytatása.
A hét további részében még nem tudom hogy alakulnak a dolgaim de lassan készülök az elutazásomra. Felkértek nyáron egy szabadtéri fesztiválon való részvételre ahol edzeni fogunk.Pluszsz nekem is vannak más de azért hasonló terveim.
Az ötperces snatch tesztem még javításra szorul és a katonai nyomásom is erősítenem kell.Az elkövetkező 2 hónapban nagyon keményen bele akarok húzni és remélem sikerül felerősödnöm a nyárra olyan szintre amire vágyom.
A hétvégén volt egy tesztem ami a következőképpen nézett ki:
Fogj az öledbe egy Kiki nevű tündért és tartsd 5 percen át a karodban a föld felett.(a legnagyobb súlyú kettlebellel egyenértékű :) )Sikerült!!!!!Jöhet a 5:30 mp !!!
Power TO You Kikim!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése