kedd, április 20

Kinnt az udvarban........

Mivel már egy időre befejeződött a csoportos edzés, ezért ma hazajöttem mint egy rendes dolgozó időben és itthon edzettem.
Szerettem volna már ma elkezdeni a súlyok behordását a laktanyába, amiket viszek el magammal a távollétem idejére.Ez kb 15 súly lesz.
Na mindegy majd a hét többi napján megoldom-gondoltam és itthon fogtam Bellt.
Szerencsére F. Sándor haveromnak volt itthon egy 20 kg-os Bellje és bár a 24 -eset szoktam nyüstölni, de így utólag nagyon örülök hogy ma ezzel harcolhattam.
Mostanában kifejezetten odafigyeltem a szabályos végrehajtásokra, de ma engedtem egy kicsit belőle.Kifejezetten erő-álló képesség növelés volt a cél és emiatt néha a dinamika ami előtérbe kerül a szabályossággal szemben.De nagyon fontos hogy csak olyan súlyt szabad használni ezekhez az edzésekhez amit maximálisan kordában tudsz tartani és te irányítasz.

Mai trainingem Brett Jones egyik napja:

-20 swing
- 8-8 clean and Press
-20 swing
- 4-4 clean and Squat
-20 swing
-5-5 Türk. Get up X 3 KÖR
-20 swing
- 8-8 snatch
-20 swing

Nem időre csináltam, csak úgy ahogy érzésre jó volt. Eltököltem vele egy időt, de jól esett nagyon a kisebb súllyal való dinamikusabb swing. A szomszédban lakó munkások ki is jöttek és cigizés közben az arcomba bámultak, hogy mifenét csinálok. Begolyóztam- gondolták:)
A 3 kör után még csináltam egy kis talppal felfelé tartást.
6 X 35 mp-et!
Szeretem mert nagyon jól erősíti a szorítást és a fogást.
Végül kivittem a fűre ahol ma edzettem a masszázshengeremet és mivel már régóta nem használtam ezért gyorsan lebonyolítottam egy hengerezést.
Behordtam a cuccaimat és feltettem fél kiló csípős csirkeszárnyat sülni a gázra majd egy kis kukoricás rizzsel lefojtottam őket. Utána egy kis elmaradhatatlan 75 %-os étcsokoládé és már kész is a vacsora.
Gyakran kérdezik hogy szedek a táplálékkiegészítőket. Nos szedek bizony. Igyekszem egészségesen étkezni, de úgy gondolom hogy elég sokat és elég intenzíven edzek ahhoz hogy pótolnom kelljen a vitaminokat és ásványi anyagokat a szervezetemben mással is.
Felsorolom mik a napi elmaradhatatlan bekapkodnivalóim:

- Halolaj reggel és este 1 szem
- 500 mg c vitamin reggel és este 1 szem
- panax ginseng reggel 1 szem (ezt csak mostanában szedem mert napközben elég fáradékony vagyok
- aminósav tabletták (amikor eszembe jut étkezések közben vagy edzés előtt)
- calcium és magnézium 1-1 szem csak este
- proenzi 3 izületvédő 1 szem reggel(az előírt adag fele)
- és a legfontosabb napi kétszer shakerben 100 % Whey Protein Proffesional

Ezek azok az anyagok amik lehetővé teszik hogy a szervezetem maximálisan terhelhessem és ne égjen ki a szezon végére. Első ránézésre soknak tűnhetnek ezek a készítmények, de képzeld el következőt: Minden héten 4x vagy 5x edzem.Minden edzés alkalmával rengeteget izzadok. Minden edzésen igénybe veszem a testem lehető legtöbb izmát. És ugye még dolgozom is. Van hogy egész délelőtt a szántóföldeken futkározok harcászkodva.
Hamar megtanultam hogy ha csak használod a tested és nem táplálod nem foglalkozol vele akkor egy idő múlva megbosszulja a dolgot.
Teljesítmény növelőket nem szedek, ahhoz elég egy jó csapat akivel edzhetek.
Power To You Spártai!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése