péntek, június 18

Mai TGU adag



Mai edzésem délelőttre lett átrakva, mert volt a munkahelyemen egy kis testnevelésre szánt idő és gondoltam kihasználom a helyzetet.
Nem csináltam semmi bonyolult dolgot csak levittem a laktanya tornatermébe egy 28 kg-os Kettlebellt. Már amikor lefelé cammogtam tudtam hogy ma TGU-t akarok csinálni.(Türkis Get UP)
A cél az volt hogy 50 ismétlést megcsináljak olyan szabályosan ahogy csak lehet.
Kicsit megnehezítette a dolgom hogy a talaj a teremben iszonyatosan csúszott az izzadságomtól.Ezért folyton ki akart csúszni a tenyerem és a térdem.
Most megnézve a videót észre is vettem egy két hibát a végrehajtásban de természetesen mindent a csúszós talajra fogok:)
Amit most láthattok az a 42-46-ig ismétlés volt a TGU-ban.Egyszerre két ismétlés ballal majd jobbal ugyanez.
Igyekeztem lassan csinálni a gyakorlatot, de azért még így is elég pörgős lett.
Lassan megérkeznek az új felszereléseim...........jeejeeeee Kockás hasizom és egészséges gerinc!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése