vasárnap, június 27

Nyomás






A mai napi edzés nem volt valami intenzív.Arra emlékeztetett amikor még régen konditerembe jártam és képes voltam 2 órán át is a teremben tartózkodni.
Persze nem edzettem 2 órán át.

-bemelegítés a szokásos módon

- 6x 5-5 military press 28 kg-os KB

Ezután jött egy ismerősöm és átvettünk vele egy két dolgot az alapokról.

Újra kezdtem az edzést. Kb egy fél óra mulva.

- 8x 5-5 military press 28 kg-os bellel Minden 5. press után volt 45 mp pihenő.

- 50 kg-os kétkezes rúddal állva nyomás mellkasról majd nyak mögül felváltva.Először 8-akat akartam, de a jobb vállam fájt tőle.És ami fáj az már eleve nem lehet egészséges.Na ezt nem értettem régen a teremben meg:):)
Abbahagytam.

-10 kétkezes swing 28 KB utánna rögtön 6 invertált evezés gyűrűn.(az elején még ment a 8 is)
Ebből volt 5 kör.

-Végül kötélmunka:) 20 mp nagy hullám-20 mp kishullám-40 mp pihi= ebből volt 5 kör.
Kis nyujtás.
Mindent egybevéve nem volt valami intenzív az edzés,de ha jól emlékszem Pavel szerint nem is kell meghalni minden edzésen:)
Power To You KIKI!!

Mandula mindig szabotálja a videóimat.Utána persze fejet hajt a Kettlebell előtt mint fent is a képen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése