szerda, június 16

Kicsit eltünve de nem elveszve...



Kicsit eltűntem az elmúlt időszakban de nem vesztem el végleg. És ami fontosabb nem maradtak el edzések sem.
Sajnos a csoportos edzések most kicsit szünetelnek de már ezen kérdés megoldásán is agyalok.Mivel a suliban most nyári szünet van ezért fejtörést okoz az edzések helyszínének megoldása.
Ha nem lesz más megoldás akkor beköltözünk ideiglenesen a laktanyába, bár akkor a civil barátainknak meg kell oldani a bejárást a laktanyába majd.
Ma nem terveztem semmi ballisztikusat, inkább csak nyomásokat szerettem volna gyakorolni.
Varga Tamás nagyon profi RKC kollégám és barátom eszembe juttatott egy összetett gyakorlatot ami már régóta tervben volt, de csak most kezdtem el alkalmazni.
MAI EDZÉS:

- Bemelegítés a szokásos ízületi átmozgatással + Indián Club

- Clean and Military Press majd a fej fölött tartott Bellel egy mély guggolás és a végén egy szabályos súlyleengedés (mindebből 5 ismétlés ) Ebből volt 13 kör bal és jobb kezet váltva körönként

- aztán a nemrég vásárolt kétkezes rudammal (ami súlyokkal együtt 50 kg) nyomások.
Felvétel után mellkasról indított push press nyomások 8 ismétléssel. Ebből volt 5 kör.

- Aztán a 24 kg-os Bellemmel talppal felfelé nyomások gyakorlása először egyesével, majd két ismétlésenként.(lassan de biztosan alakul ez is)

-Végül felkötöttem egy fasza helyre a gyűrűm és csináltam a következőket:

Földön háttal fekve kezemben kitartva két 24 kg-os Bell és ablaktörlő gyakorlat 40 ismétlés+ egyből utána 8 húzódzkodás olyan formán hogy a húzódzkodás után mindig egy lábemelés is.
Ebből volt 4 kör.

-Végül minimális smr hengerezés és nyújtás
(végül egy fehérje turmix vacsorára:) )
Power TO You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése