hétfő, június 7

Nem mindíg fáradásig


Ma délután rájöttem, hogy mire jó még egy egyenruha, ha nincs éppen arra használva amire való:)Hmmm......

Este 8 után kivittem 2 x 24 kg-os Bellt és egy 8 kg-osat az udvarba és hosszas elmélkedés után úgy döntöttem hogy csak erőgyakorlatokat fogok csinálni.Ezen belül is inkább a nyomások voltak azok amikhez kedvet éreztem.
Bemelegítettem és csináltam egy pár katonai nyomást.
Aztán: -2x24kg-os Bellel 5 katonai nyomás egyszerre.Ebből volt 8 kör.Úgy éreztem hogy ment volna még tovább, de valami azt súgta hogy most legyen ez elég.

Aztán: -Egy 24-es a bal kézbe és talppal felfelé nyomások egyesével váltva a jobb kézzel.Érdekes hogy ezt a fajta Bottom Up nyomásokat nem szoktam gyakorolni és ez meg is mutatkozott rajta.Nagyon kemény volt.
Addig csináltam amíg éreztem hogy gyakorolni kell még és aztán átváltottam pincérnyomásra.
A pincér könnyebbnek tűnt de abból is csak egyesével csináltam.Valahogy most nem akartam bukásig edzeni.
Aztán letettem a Bellt és valahogy úgy éreztem hogy most azonnal nyomnom kell egy pár igen különleges fekvőtámaszt.
Íme: 10x10 fekvőtámasz

Úgy néztek ki a fekvőtámaszok hogy leengedted magad mellkasig a földre (közben levegő bennt volt) és amikor felnyomtad magad teljesen akkor addig feszítettél amíg az összes levegőt ki nem fújtad a feszítés alatt.Ez eltartott kb 3 -4 mp-ig.Nagyon durva így ilyen lassan feszítve fekvőtámaszt nyomni.
Mire lenyomsz 10x10-et addigra a farizmok feletti deréktáji izmok is úgy feszülnek mint állat.
Végül lenyújtottam és megettem egy kis pulykamellcsíkokból álló esti csemegét:)
Ma egyáltalán nem fáradtam el, de valahogy mégse vagyok most ettől szomorú............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése