kedd, augusztus 24

Gyakorlás - Overhead squat


Ma az Overhead Squat(lehet hogy nem így írják) fej fölött a karok guggolásban gyakorlása volt.
És tényleg csak gyakorlás volt. Nem vittem ki direkt magammal az udvarra semmilyen időmérőt.
Különbözőképpen gyakoroltam a fej fölötti súly megtartását és vele való mély guggolást.
  1. 2 x 24 kg KB - 3 ismétlések
  2. 1 x 24 kg KB- 5-5 ismétlések
  3. 30 kg-os kétkezes rúddal 5 ismétlések
Nem tudom hogy összesen hány ismétlést hajtottam végre és most nem is a számok voltak a célok.
Na nézzük a következtetéseket.:
Először is a 2 x 24 kg KB -el való mély guggolás nyújtott fej fölötti karral elég brutális. 3 ismétléseket vállaltam be a gyakorlás miatt, de még így is kiderült , hogy jobb lett volna 2 x 20 kg Kb-ek.De sajnos nem voltak itthon.
Volt hogy egy két ismétlés teljesen vízszintesig sikerült, de amúgy nagyon nehéz volt a 24-esekkel dolgozni.
Ezért volt a második variáció, hogy csak egy kézzel is csináltam 5-öket. Ez abszolút szabályosan és nagyon könnyen ment. Ezeket csak azért csináltam hogy figyeljem a testem hogy hogyan viselkedik guggolás közben.
És volt a 3. variáns amikor is 30 kg-os rúddal ugyancsak ötöket guggoltam nyújtott fej fölötti karral. Ezek is abszolút könnyen és szabályosan mentek.
Érdekesség hogy váltogattam az eszközöket. Hol két 24-essel 3 ismétlés, utána rúddal az 5 és végül egy 24 -essel. És ezek össze vissza.Amikor a rúd után következett a 2 x 24 kg KB akkor valahogy szabályosabban sikerültek az ismétlések.Ezért is volt a variáció.
Mindenesetre kell két 20-as is.Amivel még jobb lehet a technika.
Végül volt még : - 4x 1 perc híd tartás háton fekve.(1 perc pihenőkkel)
Power To You!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése