kedd, augusztus 3

Keddi gyakorlások


Ma 08:00-kor kezdtem az edzést.
Bemelegítésként a szokásos ízületi átmozgatást csináltam, de most nem egyedül, hanem a munkahelyemen a kollégákkal közösen. Ugyanis ez volt a reggeli melóm egy része :)

- Bal 1 TGU , Jobb 1 TGU
- Bal 3 TGU , Jobb 3 TGU.
-............................................
- ..........................................

Az eredeti terv az kb 50 lett volna, de GTG jelleggel csináltam a felállásokat és mire a feléhez értem addigra el felejtettem hogy mennyinél jártam.
Kb 60 ismétlést csináltam meg a végére.A dolog szépsége csak az volt hogy most tényleg nagyon odafigyeltem a helyes végrehajtásra és ha valaki megkérdezné hogy a 60 ismétlésből mennyibe tettem oda magam igazán akkor nyugodtan mondhatnám a 60-at.
Minden ismétlésnél legalább 2 másodpercig kitartottam az elemeket.
A 24 kg-os Bellem használtam és szerencsére úgy éreztem hogy a 3 ismétlések ,, könnyen" menntek.
(titkon amúgy azt gondolom hogy nem 60 hanem legalább 65-70 ismétlés is megvolt):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése