hétfő, szeptember 21

Első swing........

Ma megkaptam az utolsó plakátokat is. 25 percet vártam a trolira, és amikor odaért a megállóhoz egyszerűen továbbhajtott az ÚRIEMBER. :) Kellő pulzusszámmal érkeztem így haza, mert még 20 percet várhattam. Viszont ma nem egyedül edzettem. G. Sándor és az öcsém is csatlakoztak hozzám.
20:00-kor találkoztunk a házunk előtt és levittünk kettő darab 16 kg-os Bellt, egy 20 kg-osat, és egy 24-es Bellt.
G. Sándornak ez volt az első swingelése és az első swing mindíg felvillanyozó:)
  1. Deadlift egészen addig amíg megközelítően jó nem volt.
  2. Súly nélkül swingelés kar lefelé húz és bedob a láb közé gyakorlat
  3. Deadlift lassú lengetés pozícióban majd minden 4.-re felállás
  4. Swingelés úgy hogy a társad visszalöki a golyót
  5. Majd swingelés önállóan(elég sokkáig csináltuk ezt, mindíg visszatérve a deadlift-hez és a többi gyakorlathoz)(Nem írok le minden korrekciós gyakorlatot, mert volt azért még egy pár)
  6. Aztán csak hogy legyen íze is a levesnek: - 12 kör kétkezes swing - 20 mp on 20 mp off kivitelezésben(G. Sándor és az öcsém 16 kg-os bellel én pedig 24-essel)
  7. Aztán 5 kör a következő gyakorlatkombinációból:- láb között nyolcas gyakorlat 30 mp, utánna rögtön 30 mp test körül forgatás, utánna 30 mp pihi.(ez 5ször)
  8. Végül egy kis törzs erősítés- 4 perc folyamatos hídtartás különböző testhelyzetekben(szuperman tartás stb....)
  9. Laza nyújtás
Egész dinamikus első edzés volt, de hát G. Sándor a Crossfit szerelmese szóval szóba sem jöhetett laza tingli tangli :)
Ja igen és a szórólapozás mégis holnapra marad. Ma nem jöttek össze a dolgok. Néha el kell fogadni hogy nem minden úgy alakul ahogy mi szeretnénk.
Viszont ma megnézttem a kis jegyzeteimet és eddig 9 ember jelentkezett szórólapozás és reklámozás nélkül az Októberben kezdődő csoportokba. Még a végén tele lesz az egyik csoport......:)

2 megjegyzés:

  1. szia!
    hogy milyen helyes a blogod! örülök!
    csak így tovább,gratulálok Neked!
    :-)
    anikó (Tiekuanyin)

    VálaszTörlés
  2. Szia.Nagyon szépen köszönöm...Felveszlek a blogra és örülök hogy hallottam felőled:)

    VálaszTörlés