péntek, szeptember 18

Military Press,swing, push up

Ma bemelegítés után lemenntem a szokásos helyre és nekiláttam hogy kifárasszam magam valami értelmes dologgal.
Nézzük:
  1. 12 kör military press -25 mp on 20 mp off kivitelben(28 kg-os bellel)(álltalában 4 ismétlés)Figyeltem a telljes feszítésre és igazán nehéz volt ez a gyakorlat.....
  2. 12 kör kétkezes swing-25 mp on 20 mp off kivitelben(28 kg-os bellel) az elején 17 swingek aztán lejebbadtam 15-ismétlésre
  3. végül 5 kör fekvőtámasz a következőképpen-bal kéz a bellen, jobb kéz a földön.Egy gumikötél áthúzva a hátamon úgy hogy a két tenyeremmel lefogom a bellre és a földre.10 fekvőtámasz telljes feszítésssel(főleg a farizmokban)a jobb kéz a bellen és bal kéz a bellen verzióban is.Szóval összesen 100 fekvő telljes feszítés üzemmódban
  4. Smr hengerezés a szobámban
Gyorsnak és hatékonynak éreztem a mait:)Ja igen és nézzétek meg a plakátot ami elkészült:)

2 megjegyzés:

  1. Szia Nori!

    Újfent gratulálok! :)

    Megnéztem a videókat... elképesztő!

    Üdv a Pártban!

    FeRKC, a Csíky Feri

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm FeRKC:) Igyekszem majd erősíteni a pártot és ahol csak tudom jó mélyen elültetem az emberek agyában hogy miért is fontos a funkcionális edzés.És persze utánna jó sok smr:)

    VálaszTörlés