hétfő, szeptember 14

Snatch.......High Pull.....Csípőtartás

Nos ma este kicsit későn kezdtem el edzeni, mivel elég későre került a vacsora ideje is. Elmenntem egy kissebb társasággal vacsorázni egy vendéglőbe ahová nagyon szép emlékek kötnek. Mire hazaértünk már cseperészett az eső, de nem vette el a kedvem. Még a tele hasam sem. Sőt egy ma látott snatch videó miatt úgy döntöttem hogy egy kis snatch igazán rám férne. Így felkapva egy 24 kg-os és egy 16 kg-os Bellt alapos bemelegítés után lemásztam a 4.-ről a közeli(mostanában nagyon kedvelt) játszótérre.Mindezt este olyan háromnegyed 10 tájékán.
Mire leértem természetesen már esett az eső.
Na de nézzük mit is csináltam:
- 15 mp on 15 mp off snatch 24 kg-os Bellel, összesen 40 kör (körönként 6-ritkán 7-snatch).
- 15 mp on 15 mp off high Pull 16 kg-os Bellel, összesen 20 kör (körönként 7-de törekedtem inkább a 8-ra-magasra húzás).
-ahogy végeztem felkaptam a súlyt és igyekeztem minden letétel nélkül felvinnni a súlyokat a 4.re onnan ahol edzettem.(ez kb 300....350 m lehet).Sajnos a lépcsőház ajtó megállított:):).
-végül fennt a szobámban csináltam 4 kört ebből:- lefeküdtem a hátamra, a kezem magam mellett tenyérrel lefelé. A lában felhúztam, térd minél közelebb.Majd a csípő felnyom és úgy marad.:)Minél magasabbra.Egy kör 1 perc volt.(a lényeg a telljes feszítés).Ha a mellkasod ráadásul még nyomod is felfelé akkor még jobban esik a dolog:)

Nos még valami.................
Bár tudom hogy párás nyálkás időben nem szabad snatch rekordokat dönteni, de nem bírtam ki hogy ma ne snatcheljek.Így az eredmény egy kis vízhólyag ami fel is szakadt.(azért nem vészes)
Hiába volt utánna már High Pull, ami megsérül az megsérül......
A tanulság: tarsd be a törvényszerűségeket és ne akard kijátszani se a természetet, se a saját képességeidet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése