szerda, szeptember 16

Lábedzés......és a betolakodó clean

Ma megint késő esti edzés volt.Rá kellene állnom a nappalra, mert nem annyira ideális ez a késő esti.Lemenntem a szokásos játszótérre és levittem magammal 2 24 kg-os bellt.Most nem állltam meg a lépcsőház ajtajánál sem amikor vittem lefelé, mert elterveztem hogy azt a 350 m-t nehogy már két nekifutásra tegyem meg.
Már előre elterveztem hogy ma láb nap lesz, de hogy mi azt még nem tudtam.
Mostanában ott a helyszinen derül ki egy két dolog:)
A bemelegítést fennt már a szobában megcsináltam, de mivel úgy gondoltam hogy visszaállok a régi bemelegítési szokásomhoz, ezért amikor leértem a következőt csináltam:
- 4x 50 db hegymászó futás a földön(ez kellően felnyomja a vérnyomást, csak úgy mint a Burpie-k)
- utánna 12 kör guggolás a 2db 24 kg-os bellel, 15 mp on 15 mp off kivitelezésben(egy kör álltalában 4 ismétlés volt, de a végén ez lecsökkent 2-re mert megpróbáltam a telljes feszítés elvét alkalmazni és ennyire tellett:))
- utánna 12 kör goblet guggolás 1db 24 kg-os bellel, 15 mp on 15 mp off(egy kör álltalában 6 ismétlés de a végére ez is csökkent 4-re)
- megpróbáltam egylábas Pistol gyakorlatot 24 kg-os bellel.Belement 2x1 mind a két lábbal
- utánna egylábas Pistol gyakorlat súly nélkül 4-4 kör mind a két lábbal(egy kör 5 guggolás)
- és bár mivel ez egy lábas nap volt azért még volt pofám egy kicsit clean-elni- 12 kör double hand clean a 2 db 24 kg-ossal, 15 mp on 15 mp off(egy kör álltalában 4 ismétlés de a végére 3 is becsúszott)
- végül vissztértem egy kicsit a lábhoz és megláttam egy homokozót a téren.Pont akkora volt hogyha megálltam a szélén akkor páros lábbal át tudtam ugrani.Így lett 12 kör ebből:- 15 mp on 15 mp off folyamatos ugrálás a homokban.
Végül usgyi fel a szobába és egy gyors lazítás, nyújtás.
Kiváncsi leszek hogy holnap az egylábas guggolás miatt lesz e izomláz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése