péntek, szeptember 25

Húzós hét.....

Ez a hét elég húzósra sikeredett. Egész héten szaladgálni a papírok miatt......intézni a személyes dolgaimat..............plakát......edzések........munka.....ezeket mind összeegyeztetni....
Na de nem ez a lényeg hanem az RKC rendszer.....:)
Ma esti edzésem:
  1. Ma este a szobámban maradtam. Kicsit lusta voltam lemenni a térre.De a lustaságomat igyekeztem pótolni később a gyakorlatok változatosságával.Kezdetnek bemelegítettem rendesen.(kb 10 perc) Utánna elővettem a nagy lomból a 32 kg-os Bellem és elkezdtem Török felállásokat csinálni.Először egyet jobbal, majd egyet ballal. Utánna kettőt ballal majd kettőt jobbal.És ez egészen a 4. ismétlésig karonként. Majd ugyanez a lépcső csak lefelé haladva egészen egy ismétlésig. Persze közben itt volt nálam Mr x aki netezés közben figyelve kérte hogy ezt a török felállás dolgot mutassam meg neki. Meg is csináltunk egy ismétlést kis sullyal de mivel Mr x nagyon akaratos ember ezért a tanulási folyamat kicsit megcsorbult:) Szóval majd máskor:)
  2. Második gyakorlatként Clean következett.Már régóta nem csináltam egy kezes Cleant szóval nagyon akartam. Lett 20 kör clean, váltott kézzel.Egy kör 20 mp on 20 mp off.(körönként kb 8-9 ismétlés)Elég jól felment a pulzus:)
  3. Végül mivel elég jól bemelegített az előző clean úgy gondoltam hogy zárjuk be a kört egy kis swing-el.De akartam valami újjat.Ezért elővettem a 24 kg-os bellt, a 28 kg-os bellt, és a 32-eset. És nézzük: - 2 kör a 24-essel, 2 kör a 28-assal, 4 kör a 32-essel, 2 kör a 28-assal, 2 kör a 24 kg-ossal.
Nagyon tetszett ez az utolsó variáns.Utánna még volt egy kis látszat smr henger és közben Mr x-el átbeszéltük a világot sulytó nagy dolgokat.Pld hogy miért nem bellezik mindenki:)
Na ez volt mára......alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése