szerda, december 15

100 fekvőtámasz pont hu :)

Ma török felállás napom volt, viszont kipróbálok egy neten talált felettébb érdekes dolgot.
A dolog neve 100 fekvőtámasz.com. A dolog lényege hogy a leírás szerint 6 hét alatt képesnek kell lennem 100 db szabályos fekvőtámasz megtételére. Hmm.. érdekes.Ma elkezdtem de mivel januárban lesz egy fizikai felmérőm Kecskeméten ezért a 6 hét most le van redukálva 3 hétre.
Szóval én most egyből a 3. héttel indítottam.
Előtte azért nem maradt el a török felállás gyakorlatsorom sem.

- bemelegítés + FMS

- 1 bal/1 jobb TGU 28 kg KB
- 3 bal/3 jobb TGU 28 kg KB
- 3 bal/3 jobb TGu 28 kg KB
- 3 bak/3 jobb TGU 28 kg KB
- 3 bal/3 jobb TGU 28 kg KB
- 3bal /3 jobb TGU 28 kg KB

Utána a következő mai napi fekvőtámasz.Tök egyszerűnek tűnt de egész jól adta érzést.Kíváncsi leszek 3 hét múlva a 100-ra:)

Tehát: - 20 fekvőtámasz mellkas érinti a földet és a karok a végén teljesen nyújtva

- 25 fekvőtámasz

- 15 fekvőtámasz

- 15 fekvőtámasz

- maximális mennyiség /minimum 25 db (én most maradtam a 25 nél)

Nagyon fontos hogy a fekvőtámasz sorozatok között pontosan 90 mp legyen a pihenőidő.

- Ezek után egy kis FMS mert a vállmobilitásom még mindig kettes és a csípőm valamint a combhajlítóm is 2-es.

Mára ennyi......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése