szerda, december 8

28 KG KB Snatch

A mai nap olyan egyszerű volt edzés szempontjából mint egy pofon.( ami nagyot szól :):) )


- FMS- bemelegítés-tiger tail

- 100 snatch 28 kg KB

- 10 haskerék - 15 haskerék-15 haskerék-15 haskerék-15 haskerék

Először úgy indultam neki hogy mérem az időt és megpróbálom az 5 percbe belesűríteni.
De rájöttem hogy a tegnapi Military pressem kifárasztotta vállam és még nem volt az igazi a fej fölött tartás.Így 20-asával csináltam végig. 5 x 20 ismétlés.

FMS a végére

1 megjegyzés:

  1. Szia Norbi!
    Eszembe jutott, hogy megnézzem az edzésünkről készített fényképeket. Beírtam a nevedet a Google keresőbe, s bár fényképekre nem találtam rá (tényleg, azokkal mi van?), de a blogodra igen. Be is álltam a követők csapatába... Mit mondjak, nekem hiányzik az edzés. Múlt vasárnap vártam a telefonodat, de biztos valami közbejött. Ha a továbbiakról (az edzéseket érintően) tudsz valamit, akkor légyszíves értesíteni. Amennyiben addig már nem találkoznánk, áldott karácsonyt és boldog, sikerekben (és egészségben) gazdag új esztendőt kívánok Neked és a csapatnak!
    Üdv.: Gábor

    VálaszTörlés