szerda, szeptember 1

A triádok!

A mai edzés egyszerű mint egy pofon!:):):)

A szobámban csináltam mert úgy láttam jónak hogy nem megyek ki este 9-kor a szélbe.
Na nézzük!:
- Bemelegítés a szokásos átmozgatással

- Clean gyakorlása 16 kg KB - 24 kg KB - 28 kg KB -el

- Egykezes Clean a következő képpen: - Kiraktam magam elé a szoba egyik sarkában a 16 kg KB-em- egy méterrel utána a 24 kg -os Bellem- és egy méterrel odébb a 28-asat. Start!!!!!!
5 bal kezes Clean 16 kg-val- egyből tovább 24 kg-al 5 bal kezes Clean - tovább 28-al 5 ismétlés bal kézzel!!Megfordulni és újra 28-assal jobb kézzel - majd 24-el - majd 16-al!! Ez egy kör!!!
Ebbből volt 6 kör!! Minden kör között hagytam 40 mp szünetet! Fincsi!!

- A felállás maradt ugyanez, csak a gyakorlat változott. Egykezes swing!!!
Az élvezet kedvéért lemértem az időt. Start!!!5 balkezes swing 16 kg- 5 bal kezes swing 24 kg- 5 bal kezes swing 28 kg!! Azonnal megfordulni és vissza jobb kézzel.Ebből volt 7 kör!Az időm 13 : 28, ami elég gyengécskének számítana ha csak az idő lett volna fontos. Inkább a csípőre figyeltem. Egyszer majd időre is végre hajtom.

- Nyújtás

Tanulságos kis edzés (gyakorlás ) volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése