hétfő, október 11

100 press

Ma új emberek jöttek a Hmvhelyi csoportba. A gyakorlaton lévőknek üzenem, hogy megnőtt a létszám 13 főre:) Az orosházi csoportnál egy kis vissza esés van a tagok számában, de örömteli hogy akik vannak szépen fejlődnek:)

Ma este fél tízre értem haza Orosházáról és gyorsan nekivágtam.

Rövid de nagyon kemény nyomások:

- bemelegítés

- 4 x 10 swing 24 kg KB

- 5/5 military press 24 kg KB, 5/5 military press 28 kg KB , 4/4 military press 32 kg KB
- 5/5 m. press 24 kg KB, 5/5 m. press 28 kg KB, 3/3 m. press 32 kg KB
- 5/5 m. press 24 kg KB, 5/5 m. press 28 kg KB, 2/2 m. press 32 kg KB
- 5/5 m. press 24 kg KB, 5/5 m. press 28 kg KB, 1/1 m. press 32 kg KB

Összesen 100 Military press.
A súlyok váltása között csak annyi idő volt amíg egy pár nagyot fújtam. Amint vége volt egy 3 súlyos szériának, volt egy kis pihi(max egy perc lehetett, bár szerintem annyi sem:) )
Eredetileg 5 kör lett volna a 4 helyett, de már az első körben éreztem hogy most nem fog menni az 5 ismétlés oldalanként a 32 kg-val.
A kisebb súlyok lefárasztottak hamar:)
Mindazonáltal nagyon hatásos ez az edzésprogram és élvezem az előnyeit.
- végül volt egy kiadós nyújtás

Power To You Új lendület 2010:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése