kedd, október 12

Swinges Gobblet


Tegnap este elég erősnek éreztem a nyomásokat így ma úgy döntöttem, hogy egy közepes napot tartok.
Most, délelőtt volt az edzés közvetlenül ebéd előtt.

- bemelegítés

- 4 x 10 kétkezes swing (24 kg KB)

- 10 swing -majd egyből utána súly lerakás nélkül- 10 gobblet squat(24 kg KB)
- 10 swing - 10 gobblet squat
-10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat
- 10 swing - 10 gobblet squat

Nem egyedül csináltam most a gyakorlásokat hanem az egyik tanítványommal aki az edzésekre jár.
Mivel elég szépen swingel és a szumó felhúzása is jó ezért megmutattam neki a gobbletet.Igazán gyorsan megértette a lényeget.

A pihenőidő annyi volt a 10 swing- 10 gobblet -ek között amíg a másik megcsinált egy sorozatot.

Kellemesen elfárasztott, de nem engedtem hogy a súly vegye át az irányítást. Végig feszítettem a sorozatokat.

Power To You!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése