kedd, október 19

VO2 MAX 50%

Ma egy sportcsarnokban edzettem.
Tervezett Cél: VO2MAX SNATCH , 40 KÖR, 24 kg KB, 15/15 sec , 7 ismétlés/15 sec= 280 snatch.

Végrehajtott gyakorlat: - Nos a 40 körből nem lett csak 20 kör. Azt is mondhatnám, hogy a telljesítményem 50%-át adtam le...........De nem mondhatom. Míg egy pár hónappal ezelőtt megcsináltam a 40 körös 7 ismétlésest, most .........Pfff már akkor sem éreztem az erőt amikor lementem. De azért az elején még nagy volt a lendület.:)
A 16. körnél éreztem, hogy ma nem kell erőltetni a 40 kört. Így maradtam a 20 körnél.A 7 ismétlések kezdtek kicsúszni a 15 sec-ból és így nem láttam értelmét a kapkodós snatcheknek.
Legalább 5 hónapja nem csináltam Vo2maxot és még hosszú percekig éreztem, hogy hogyan tombol az ereimben a vérnyomás:)
Pulzus egekben és koncentráció csökken. Szabályosság levesben:)
Azért még a végére játékból megcsináltam 5 x 8 ismétlés saját testsúlyos húzódzkodást:)
Ma lakásátadás:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése