péntek, október 15

TGU 40 kg!!!A nagy visszavágó története....

Mára úgy terveztem hogy egy erős napot tartok az edzésemben.És mi lehetne egy egész testet megedző és minden mozdulatában nagyon nagy odafigyelést követelő gyakorlatnál jobb erre?Nos igen kedves olvasóm a Török Felállás.
Már 2 és fél éve gyakorlom ezt a gyakorlatot és még mindig nem megy úgy ahogy szeretném. Ne érts félre nem a súlyok nagyságáról beszélek.Magáról a gyakorlat tökéletességéről.
De ma eljött a visszavágó ideje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ugyanis kereken egy éve történt egy dolog velem.
A történet: - Edzést tartottam az egyik csoportomnak és mivel egész szépen haladt a csoport ezért úgy döntöttem hogy én is be állok egy pár sorozat erejéig. Akkoriban egész gyakran vettem elő a 40 kg-os Bellem és akkor azon az edzésen is azt pillantottam meg.
És ez volt sporttörténeti korszakom egyik leghibásabb döntése.Minden edzésen azt szajkózom, hogy büntetést kap az aki nem a súlyra figyel felállás közben és...........
Nos igen. Össze akartam hozni az edzői munkát a saját edzésemmel és ez lett a vesztem.
Épp magas híd tartásban álltam a 40 kg-al a kezemben amikor is egy hirtelen ötlettől vezérelve oldalra néztem hogy a többiek rendben vannak e.
Mire visszanéztem a kezem és a súly már nem volt többé ott és hátra tört a karom és a vállam vele együtt. Részleges rotátor köpeny szakadásom lett és egy fél évem rém álom lett.
(Ugye te mindig csak a súlyt nézed felállás közben??????)
Nos a rémálomnak csak Gálicza Zoltán vetett véget..........de ez már egy másik történet:):)
Nos azóta nem volt a kezemben 40 kg, semmilyen gyakorlat közben.
Egy évet vártam hogy megerősödjek és újra fel merjem venni a földről.
Már hosszú ideje szemezgettünk a teremben és a héten haza is jött a kocsimmal:)
Íme a mai edzésem:

- bemelegítés

- 1 bal 1 jobb 24 kg KB TGU

- 4/4 24 kg KB TGU
- 3/3 28 kg KB TGU
- 2/2 32 kg KB TGU
- 1/1 40 kg KB TGU
- 2/2 32 kg KB TGU
- 3/3 28 kg KB TGU
- 4/4 24 kg KB TGU


Nos a lentiekben lehet látni a TGU-t. Természetesen van rajta mit fejleszteni, de azért végre elkezdhetem vele a gyakorlásokat:)

Összesen 40 TGU mára. Megyek aludni. Reggel levezetek 420 km-t egyhuzamban:)

2 megjegyzés: