szerda, október 20

Hagyatkozz az érzéseidre!

Mára a következőt terveztem:

20 kétkezes swing (40 kg KB)- 1 Burpeeeee
19 kétkezes swing - 2 Burpeeeee
18 kétkezes swing- 3 Burpeeeee
.......................................................
1 kétkezes swing - 20 Burpeeeee

Nagyon sokat szaladgáltam ma Hódmezővásárhelyen és most hogy hazaestem valahogy nem érzem úgy hogy most lenne itt az ideje ennek az edzésnek.
Ezért átteszem holnap napközben valamikorra. Ma pihenő nap. A héten már a második pedig még csak Szerda van. Ez természetesen azt jelenti hogy a többi nap :):) edzés - edzés!
Ennek ellenére mégis úgy gondolom hogy tudnia kell az embernek hogy milyen jelzéseket küld a teste. Csak azért mert ma edzés nap lenne , nem hagyhatom figyelmen kívül azt amit a testem üzen. (persze lehet lustaság is a dologban- gondolhatja egy külső szemlélő) de én mégis bízok inkább a jelzésekben).
Aki már régóta edz és kialakult nála egy bizonyos edzés rendszer, az ilyenkor gyakran halhatja a lelkiismeret furdalás igen igen marós hangját a fülében csengeni. Természetesen én is hallom:) De kérdezd meg holnap mit fogok hallani amikor délelőtt odateszem magam és felspanolva teljes gázzal lenyomom a 20 kört. :)
Érzed te is a különbséget nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése