hétfő, január 31

A mai edzést 20 kör vo2 max snatch gyakorlattal kezdtem. 15 mp munka , 15 mp pihenő leszosztásban. Általában egy véó legyen 40 körös ugye.?! Hát persze. Egyértelmű.
Mégis most kipróbáltam hogy csak 20 körig megyek fel. Pulzus elkezdett emelkedni. Szépen le is tettem a 24 kg-os fekete elite régi bellem. Nagyon felvillanyozott hogy saját akaratomból hagyom abba a többit és nem azért mert meg kellene állnom.

Folytattam. Csináltam 100 ismétlés felhúzást a 40 kg-os bellemmel.

Nyújtás és azon merengtem hogy fantasztikusan érzem magam. Képes lennék még ennél sokkal többre is.
És hogy ez mit jelenthet a további napokban?
Azt hogy szeretnék minden nap edzeni most már. Persze lesz olyan hogy felpörög a gépezet 40 körig, de azt akarom hogy ne legyen minden egyes alkalom sokkhatás az idegrendszeremnek.(és még így is elő fog természetesen fordulni)

Akármilyen is az edzésed, akárhogy is rakod össze, ha a végén úgy érzed hogy minden rendben van és elönt a magabiztosság érzése akkor nagy gondban nem lehetsz.

Power ......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése