szerda, január 19

Szerda

Keddi edzés: Nem edzettem.Helyette egész délután aludtam. Nem úgy terveztem, de biztos megvan az oka ha ezt kívánta a szervezetem.

Mai Hétfői edzés: - 100 snatch 24 kg KB lerakás nélkül.

- 10 x 10 deadlift 40 kg KB

Ezek után egy kellemes smr masszázs.

Lehet hogy furának tűnhet azok számára ez a rövid edzés akik órákat szoktak edzeni, de másfajta vizeken próbálok mostanában evezni(edzeni :) )

Miután végeztem ma az edzéssel, rájöttem hogy a nyomó gyakorlatokban egy kicsit ösztönözni akarom magam, mert szeretnék egy nagyobb súlyt sikeresen kinyomni.
Valaki felhívta a figyelmem hogy a blogom vezetése kicsit unalmas lett az elmúlt hónapokban és hogy az írásaim nagyon átmentek minimálba.
Teljesen igaza van.
De hát pici edzés, pici írás:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése