kedd, július 6

300!!!!!!!!!!


Akinek van több Kettlebell golyója és szokott úgy edzést tartani hogy a megérzéseire hagyatkozik az tudja hogy előfordul néha hogy más és más nagyságúnak látja a golyókat.Ez függ attól hogy aznap milyen formában van, vagy hogy mennyire magabiztos éppen abban a pillanatban.Van pld úgy hogy ha meglátom a 24-es Bellem akkor nézem, hogy : - pff mekkora dög ez a golyó!!
Néha meg nézem a 28-ast, hogy :- milyen kicsi ez a golyszli:)
Ma kimentem a kertbe és megláttam a 28-as Bellem.Kicsinek tűnt. Ezért ma csak ezt a golyót használtam.
Bemelegítettem a szokott módon, laza ízületi átmozgatással és folytattam egy kis indian clubbal.Mostanában rendszeresen melegítek Indiánnal.Tetszik.

- 100 snatch 28 kg KB (kicsit húzhattam volna neki, mert kicsúsztam az 5 percből)

- 100 swing 28 kg KB (ez természetesen benne volt az 5 percben:))

- 100 deadlift 28 kg KB( ez megint kicsúszott az 5 percből, mert 20-asával csináltam és na ......kicsúszott:) )

Az edzésem fél óra volt és valahogy nagyon tetszik ez a fél órás edzésidő. Néha megszólal bennem a hang hogy miért nem edzek hosszabban!!!
Természetesen ott a válasz amikor arra gondolok, hogy: - majd ha megérdemlem és nem csúszok ki az 5 percből mint ma akkor többet is edzhetek.Így viszont megpróbálom ezt a ,,rövid időt" keményebben megcsinálni legközelebb.

Kun-KIKI=0-2 De nem sokkáig:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése