szerda, július 7

Tűzoltókkal...


Ma találkoztam 3 tűzoltó sráccal Hódmezővásárhelyen akik Orosházáról érkeztek edzés szándékkal hozzám.Eredetileg 4 fő lett volna a tervezett szadizható állomány de a 4. srác vállsérülés miatt most nem tudott jönni.
Sajnos képeket nem csináltam mert néha kellene az agyam is edzeni, ugyanis elfelejtettem:)
Kiválasztottunk egy közeli parkot és ott edzettünk.Bemutattam nekik miniszeminárium jelleggel a kétkezes swing , török felállás , és snatch alapgyakorlatokat amikből csináltunk is egy alap jellegű edzést.Úgy gondolom hogy nekik kifejezetten jól jön a Kettlebell edzés ha olyan helyzetbe kerülnek, hogy megmérettetnek az élet hozta nem várt pillanatokban.Kb 3 és fél óra volt az edzés és remélem, hogy még hallunk egymásról.
Amúgy ma pihenő napom volt.A fent látható dolgot csinálom amikor pihenek:):)Abból a tányérból volt még 3 és kettőt be is nyomtam egyszerre.A csirke szárnyak kicsit megpirultak, de én vállaltam a veszélyt és nagyon gyorsan el is tűntek......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése