vasárnap, július 18

Nyári szünet

Másfél hét edzés nélkül.Ennyi ideje hogy se kettlebelt se semmilyen edzéshez használatos tárgyat nem vettem a kezembe.
Egész egyszerű oka van. Az év közepe van(kb) és kezdett jelezni a testem, hogy kellene egy kis szünet.
Meghúzódott a hátam, itt sajgott, ott fájt.........
Úgy döntöttem hogy teljes pihentetésben részesítem.
Annyira kikapcsoltam minden tudatos edzéssel kapcsolatos dolgot, hogy még az étkezés is amolyan akkor eszek ha van kedvem és azt amit akarok stílusba ment át.:)
Megfigyelhettem hogyan lehet röpke másfél hét alatt növelni hatásosan a testzsírszázalékot és hogyan szokja meg a test ha minden este edzés helyett döglök vagy sört iszok, vagy bármi más.
Agyilag is kikapcsoltam és mindenféle programot terveztünk...:)
Holnap kezdődök az edzés újra.
Most feltöltődve úgy érzem hogy vasat tudnék hajlítani.Azt érzem hogy újra keményen akarok edzeni.
Azt akarom hogy minden rekord megdőljön.
Nos megéri néha egy egy nagyobb pihenőt tartani.Motivációs királyság!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése